Wednesday, November 18, 2009

Tee tööd armastusega, siis tuleb ka edu ja õnn

"Kuidas sulle su töö meeldib?"
"Ah, on ka. Pikad päevad, jube tüütu, hommikul mõtlen, et üldse ei viitsi tööle minna."
"Aga miks sa siis mujale ei lähe?"
"Ei no kuhu siis? Igal pool üks ja sama. Nagunii vahet pole. Raha peab ju teenima."

Kas tuleb tuttav ette? Sellist vestlust võib igapäevaselt ette tulla. Paljud inimesed käivad tööl, mis neile ei meeldi; saava palka, millega nad rahul ei ole; vihkavad oma ülemust ja kolleege; ei salli oma kliente. Õhtul kodus süüdistavad kõiges elukaaslast ja lapsi - töö on tüütu kohustus, mida tuleb teha, sest raha on ju vaja, et elada ja omakorda jälle tööl käia.. Lõputu nõiaring.
Mõtleme nüüd korraks järele. Sa käid tööl selleks, et käia tööl? Kas tõesti kogu meie elu Maal taandub sellele ja ainult sellele ja mitte midagi muud ei olegi? Ei mingit suuremat pilti, kõrgemat eesmärki?
Mina olen alati teadnud, et on midagi veel. Mul on alati olnud sisemine rahutus, mis on mind tagant kihutanud - kõrgemale ja kaugemale. Intuitiivselt olen teadnud ja tean, et mul on siin maailmas täita mingi palju sügavam roll, kui lihtsalt tööl käimine. Olen oma lühikese elu jooksul jõudnud väga mitmeid kordi töökohti vahetada ning alati on olnud mineku põhjuseks ikka ja jälle minu sees kasvav rahutus - tunne, et peaksin olema kusagil mujal ja tegema midagi muud ning hetkel lihtsalt raiskan oma aega. Nii ma siis läksingi jälle..
Praegu tunnen, et olen alles viimasel ajal hakanud oma otsingutes tõele lähenema. Või kas on üldse olemas universaalset tõde? Igaühel oma vaatenurk. Ma olen leidmas oma teed ja leidnud töökoha, mis mind ei orjasta. Ma teen seda armastusega ning mida teadlikumalt ma armastust oma töösse panustan, seda paremini mul läheb.
Ma olen ka alati teadnud, et pean tegema midagi kogu maailma heaks. Selle poole oleme Mahu Loomekeskuse rajamisega juba suure sammu astunud. See on miski, millest kunagi saab minu peamine tegevus, siis kui selleks on õige aeg ning kes teab, kaugemal võib oodata veel mastaapsemaidki projekte.

Ärge elage vaid selleks, et tööl käia! Ärge leppige vähimaga! Teadke oma väärtust ja otsige oma kohta! Ka töö peab rõõmu pakkuma, siis on igas päevas päikest :)

No comments:

Post a Comment