Monday, November 16, 2009

Forever trusting who we are and nothing else matters..

Mida enam ärritab sind mingi iseloomuomadus teise inimese juures, seda tungivamalt püüab su hing sulle seda omadust sinus peegelduse kaudu nähtavaks teha. (Diana Cooper "Vaimsete seaduste valguses" Valgusesaar 2007)

Eile tuli minuga raamatupoest koju just see raamat, millest lõigu tsiteerisin. Diana Cooper võtab raamatus kokku universumis toimivad vaimsed seadused, mida teades on meil võimalik teadlikult oma reaalsust vormida ja olla rohkem tasakaalus iseendaga.
Peegelduseseadus on vaid üks paljudest, kuid tahtsin täna just sellest kirjutada, kuna hiljuti on mul tegemist olnud just sellesama ärritumisega teatud inimeste pärast. Veel eelmises postituses kirjutasin sellest.
Nüüd mõistan ärrituse põhjust palju paremini. Universum püüab mind teadlikuks teha minu enda sellest küljest, mis mulle teises inimeses eriti negatiivsena paistab. Kuna iga inimene saab tegeleda vaid iseendaga, siis tuleb mul tegeleda enda nende omadustega ja kui ma oma sisemised põhjused olen kõrvaldanud, siis see ärritav isik kas muudab end või kaob mu elust üldse.
Mõnikord püüab universum veel eriti juhtida meie tähelepanu mingile asjale või olukorrale. Sel puhul peegeldatakse meile ühte sama aspekti kolm korda järjest või korraga. Just sarnane asi juhtus minuga selle nädalavahetuse jooksul. Ma kuulsin kolmel korral täiesti ootamatutest kohtadest Metallica lugu Nothing Else Matters. Kui lugesin peegelduseseadusest ja kolmest peeglist korraga, siis võtsin ette loo sõnad, et mõista, mida mulle öelda tahetakse. Sõnum on vägagi selge - FOREVER TRUSTING WHO WE ARE AND NOTHING ELSE MATTERS ehk siis USALDADES ALATI SEDA, KES ME OLEME NING MISKI MUU EI LOE. Universumi sõnum mulle on ilmne - ole see, kes oled, usalda oma sisemist mina ning kõik laabub.

Lõpetuseks veel üks lõiguke samast eelpool mainitud raamatust:

Loobu püüdest muuta teist inimest, sest ta peegeldab sulle üksnes sind ennast. Selle asemel vaata endasse ning muuda seda, mis su enda juures muutmist vajab.

No comments:

Post a Comment