Sunday, November 29, 2009

Jõuluaeg - iseendaga olemine

Täna on esimene advent. See tuletas mulle meelde, et plaanisin sel aastal kingituste meisterdamise-otsimisega varakult algust teha, et vahetult enne jõule saaks rahulikult talve nautida. Kuid ikkagi olen ma lasknud endal ajas lennata. Justnimelt niipidi. Aeg ei lenda, aeg ei torma meist mööda. Aeg on täitsa paigal. Hoopis meie ise lendame temast mööda, tormame, et jõuda, kuid ometi saavutame vastupidise. Kiirustades ei jõua me märgata hetki ja inimesi enda ümber.
November on olnud minu jaoks justnimelt kiirustamise kuu. Olen takerdunud materiaalse maailma eesmärkidesse ning tänu sellele iseenesele vähem aega jätnud. Märkasin seda reedel, kui tänu ärajäänud töökohtumisele sain ei tea kui pika aja vältel lõunapausi ajal rahulikult väljas jalutada, raamatupoes uut kirjandust sirvida ja kohvikus toitu nautida.. Ka tervis tuletas viimasel nädalal meelde, et peaks tempot maha võtma. Detsembris ma seda püüangi teha.
Olgu siis siinkohal välja öeldud mu taotlused, et need saaksid manifesteeruda:

Detsembris on mul enda jaoks aega. Ma kulgen rahulikult ja naudin jõulukuud. Ma leian kallitele inimestele just need kingitused, mis tulevad minu südamest ja on väärtuslikud nende saajatele. Ma jõuan kõikidesse trennidesse ja klaveritundidesse, sest need lasevad mu loovusel lennata ja tõstavad mu enesetunnet. Ma viibin kindlasti vähemalt ühel jõulukontserdil. Ma loen raamatuid, mis avardavad mu teadvust ning pakuvad ka meelelahutust. Ma viin mõned head sõbrad kinno ja pärast õhtusöögile. Ma olen olemas - iseenda ja lähedaste jaoks. Just see või veelgi parem saabki teoks.
Aasta viimasel kuul tasub askelduste asemel rahulikult toimetada. Vaadata pigem endasse ja tagasi mööduvale aastale ning teha kokkuvõtteid - millised on olnud arengud, kuidas on kulgenud elutee.. Kuidas oled inimesena kasvanud, kuidas vaimselt arenenud, millised eesmärgid on saavutatud, millised unistused täitunud? Kuhu oled teel?
Ma soovin kõigile inimestele rahulikku enesessevaatamise aega ja sama valgeid jõule, kui ülal pildil. Siis oli aastavahetus ning viimaseid tunde 2006..



No comments:

Post a Comment