Friday, October 30, 2009

Väärtus ja hind


Eks me kõik ole ju kuulnud ütlusi "odav ei pruugi olla alati hea" või "kui tahad odavat ja head, pead ostma kaks asja - odava ja hea".
Otsides mõnd kursust või koolitust on tihtipeale palju erinevaid pakkujaid ning hinnaskaalagi väga lai. Oletame, et ma tahan näiteks õppida mõne tehnika instruktoriks või mõnd liiki terapeudiks. Mille järgi valin ma kursuse, millel vastava kvalifikatsiooni omandan? Kas määravaks saab HIND (võimalikult odav) või kursuse VÄÄRTUS minu jaoks (sisu ja emotsioon)? Kas näiteks võimalikult odavalt omandatud oskus toob mulle hiljem sama palju sissetulekut kui oskus, mis omandatud kursusel, mis väärtusest ning sisetundest lähtuvat tundus minu jaoks õigem?
Iseendasse investeerimisel peaks mõtlema eelkõige sellele, et missugust tulemust ma oma investeeringult saada tahan. Enne krooni kulutamist, tuleb läbi mõelda, kas see on pandud ikka õige mõttega teenima või kas üldse on pandud teenima...
Väärtus ei pruugi alati olla võrdne hinnaga. Tihtipeale tuleb ette sooduspakkumisi, mis on just täna ja just sulle palju soodsamad - need on hetked, kui universum ulatab sulle abikäe ja tuleb niiöelda poolele teele vastu. Kui tunne on õige, kasuta seda võimalust! Kuid iga hinna eest odavamat taga ajada ei tasu. Pikemas perspektiivis võib see hoopis kahjuks tulla, kuna sellega tunnistad ka enda väärtuse võimalikult odavaks.

No comments:

Post a Comment