Monday, October 26, 2009

Sul on täpselt nii palju võimalusi, kui sa neid näed!


Pealkirjas oleva lause ütles mulle mõni aeg tagasi üks sõber, kui minu vana mina minu üle võitu saada püüdes virises, et tahaks midagi lahedat teha, aga pole midagi teha. Täna meenus see mulle, kui ma hakkasin mõtlema, et kuidas mitte millestki midagi luua. Millised on võimalused tekitada nullist vahendeid, mida omakorda MTÜ arendusse suunata?

Sul on täpselt nii palju võimalusi, kui sa neid näed!

Nii ongi. Kui ma ei näe ühtegi võimalust, siis neid ei olegi.. kui ma aga mõtlen, et tänase päeva õhtusse saatmiseks on miljon erinevat võimalust, üks lahedam kui teine, siis mul ongi neid miljon - ainult vali! Ka peitub minus väga palju erinevaid teadmisi, oskusi, kogemusi, mida ma võiksin teistelegi jagada. See ongi minu ressurss, minu väärtus. Mina olen enda võimaluste pagas.
Elu on alati elamist väärt ja maailm on üks lahe paik, kus võimalused ootavad iga nurga taga, püüa need vaid kinni! Vaja on julgust, et lasta lahti tuttavast ja viskuda pea ees igasse uude päeva kui järjekordsesse seiklusse. Mine vooluga kaasa. Igas päevas on võimalik leida tuhandeid rõõmukilde. Need on lihtsad väiksed asjad, hetked, tunded, emotsioonid, lõhnad, naudingud.. tuleb vaid märgata.


1 comment:

  1. Te kahepeale kokku olete mu vaimsed teejuhid ja mõtete turgutajad kõikide oma tarkuseterade ja väljaütlemistega. Aitäh!

    ReplyDelete