Wednesday, March 10, 2010

Wishful thinking or thoughtful wishing...


... ehk siis soovunelmatest ja läbimõeldud soovidest.


Ma olen veendunud, et mõttel on jõud. Mõte võib olla positiivne või negatiivne. Paljalt mõtet mõlgutades ei juhtu siiski midagi. Mõttele tekkib jõud siis, kui suunata kogu oma energia selle mõtte realiseerimisse. Energia on neutraalne. Ei ole negatiivset energiat. Negatiivne saab olla üksnes mõte, millesse energia suunatud on. Miks ma kirjutan sellest nii puust ja punaselt? Iseenda jaoks. Elu koosneb lihtsatest asjadest, mis aja jooksul on keeruliseks mõeldud. Selleks, et elu lihtsamaks muuta, tuleb keeruline konstruktsioon algosadeks lammutada. Nii paljastub algne tõde. Minu jaoks on tõde see, et tuleb oma energia suunata positiivsesse mõtesse.

Mul on viimastel kuudel olnud palju isetäituvaid ennustusi. Olen mõelnud, et niikuinii juhtub see asi ja "oh üllatust", see juhtubki. Kõiki otsuseid teeme ju oma varasemaid kogemusi arvesse võttes, kui suure tõenäosusega juhtub nii või naa. Enamasti läheb ennustus täppi. Tõeline üllatus saabub siis, kui juhtub vastupidiselt oodatule. Kui keegi, kes tavaliselt lubab ja ei tee, teeb seda, mida lubab või see, kes alati teeb, mida lubab, ei tee seda. Üllatusteks ei saa kunagi valmis olla. Selle mõttega võib mängida, nagu lotovõidu ootusega, kuid kindlasti on see mingilgi määral ootamatu. Isegi juhul, kui oled seda varianti kaalunud. Panused on ju teisele variandile pandud.

Mis on loo moraal? Soovunelmad jäävadki soovunelmateks seni, kuni oma energiat nende elluviimiseks ei kasuta. Ja tuleb hoolikalt mõelda oma soovide sisule. Kas see, mida ma soovin, on ikka see, mida ma tahan? Kas see on kasulik mulle ja minu lähedastele? Isetäituvate ennustuste vältimiseks võtan pliiatsi ja paberi ning kirjutan oma tõelised soovid ja kaasnevad tagajärjed üles. Nii on meeles nende täitumiseks ise midagi ette võtta.

No comments:

Post a Comment