Thursday, March 18, 2010

Itaalia ehk puhkust oodates

Ma olen ära väsinud sellest pikast talvest ja ootan kannatamatult kevadet. Tahan tunda jälle õhus rohu lõhna ja nautida päikesepaistet. Lumi on mõnus, aga mingil hetkel sai seda liiga palju. Kuna Eestis ei paista kevadet veel kuskilt, plaanin aprilli lõpupoole talle vastu lennata - Itaaliasse, kaaslasteks kaks parimatest, keda tahta võiks. See saab olema fantastiline reis suurepärase toidu maale. See annab mulle võimaluse vaadata kaugelt eemalt oma siinsele elule ja teha mõtetes suurpuhastus.
Püüdes küll elada tänases päevas ja praeguses hetkes, ootan ma ometi seda minekut väga. Ootusaja aga sisustan meeldivate inimeste, väikeste rõõmude ja fantastiliste sündmustega. Elu on elamist väärt..

2 comments:

  1. Mina üritan ka virisemist pika talve üle vältida- ilus ja päris ometi, aga kui eile taas lund sadama hakkas, siis sai endal ka villand. Tahaks päris kevadet! Ja Itaaliasse tahaks ka. Aga ma õnneks teen ka aprillis pisikese põike sinna. Et ootame siis koos- kevadet ja Itaaliat ;)

    ReplyDelete
  2. ootamiskaaslased on alati teretulnud :)

    ReplyDelete