Monday, March 15, 2010

Lähedusest

Osho tõlgenduses.

Lasin universumil endaga kõneleda Osho raamatu "Lähedus" abil. Võtsin raamatu suvalisest kohast lahti ja hakkasin sõnumit lugema. Oli jutt mehest, kellele ei meeldinud enda vari ja sammude kõla ning otsustas neist vabaneda. Lugesin huviga. Samal päeval olin just jaganud, et mitmed asjad on mul tegemata, olles täiusliku tulemuse saavutamise tahtes kinni. Raamat andis vastuse. Täiuslikkus on tulevikus, kuid tulevik jääb alati tulevikuks. Tuleb ennast omaks võtta just sellisena nagu ma PRAEGU olen. Ma olen täpselt selline nagu vaja, ainulaadne. Selle meeles pidamiseks on mul sobiv afirmatsioon - Mina olen tõeline pärl! Pärl ei pea tõestama, kui väärtuslik ta on, mida ja kui palju teha suudab.
Sain kinnituse uskumusele, et universum annab vastuse, kui vaid küsid.

No comments:

Post a Comment