Tuesday, January 12, 2010

Valikute valimine


Usaldades iseennast ja kuulates südamehäält on valikuid lihtne teha. Paraku tundub meile, et valikute tegemine on mõnikord raske ning hirm vale valiku tegemise ees võtab igasuguse soovi midagi otsustada.

Hirm valesti valida on illusioon.

Tõde on see, et iga valik on alati õige. Lihtsalt mõned valikud teenivad meid lühikest aega ning seejärel taipame, et nüüd on aeg uuesti ja teistmoodi valik teha. Elades selle põhimõtte järgi, ei vali me iial valesti. Me ütleme: "Nüüd on selle valiku aeg läbi ja ma valin uuesti". Tehtud tegu ei vääri kahetsust, süümepiinu ja hala. Kulutades aega minevikus tehtud valikute kahetsemisele ei saa me kuidagi olevikus kohal olla ning elu möödub kiirelt kui silmapilk. Samamoodi ei vääri kahetsust ka tegemata teod. Kui me valisime midagi hetkel mitte teha, siis ju ei olnud õige aeg. Kõik mis toetab meie elueesmärgile lähemale jõudmist, leiab aset varem või hiljem. Elus ei ole juhuseid. See, kas tee eesmärgini on sirge ja takistustevaba või käänuline ja hargnev, sõltub meist endist.

Mina olen see, kes valib ja kõik minu valikud on alati õiged.

1 comment:

  1. Aitäh! Just täpselt sellist juttu ma tänasesse päeva vajasingi.

    ReplyDelete