Sunday, January 17, 2010

Julgus elada ohtlikult

Charisma kirjutas eile väga sobivalt kannatlik olemisest. See on ka minu peamine õppetund praegu, kui ma toksin seda postitust siin vasaku käega..
Eile, kui ma traumapunktis valutava käega valvekirurgi ootasin, mõtlesin sellele, et olen alati olnud liiga ettevaatlik. Olen tulnud läbi elu püüdes end vati sees hoida ja kõikvõimalikud ohud ja eksimused juba eos kõrvaldada. Suuremaid füüsilisi traumasid pole ma endale kunagi lubanud.
Nüüd olen avastamas ohtlikku elu, millest kõneles ka OSHO Julguses - tõeliselt elada saabki ainult ohtlikult. Kui keelata endale riske, ei saa rääkida täiel rinnal elu nautimisest ning ka õppetunnid jäävad läbimata.
Mida siis õpetab mulle murtud parema käe kodarluu?
Kõige esmaselt endaga kannatlik olemist. Veel õpetab see mind kasutama vasakut kätt ja koos sellega teist ajupoolkera. See sunnib mind vaatama endasse ja mõtlema, milliseid õppetunde ma veel olen vältinud.
Ja veidral kombel olen ma hoopis õnnelik. Ma vigastasin end elades ohtlikult ja ma nautisin iga hetke sellest!

No comments:

Post a Comment