Thursday, December 31, 2009

Aasta viimasel päeval...

... teen minagi kokkuvõtteid peagi lõppevast aastast.
Millised on olnud peamised õppetunnid?
1. Võta aega enese jaoks. Olen olnud arvamusel, et ma valitsen oma aega päris hästi, kuid aasta lõpus andis mu organism märku, et olen siiski endale liiga teinud ja puhkusele oleks tulnud enam tähelepanu pöörata.
2. Lase oma loovusel lennata. Loovad tegevused igas vormis (tants, laul, käsitöö, pillimäng...) aitavad ka kõigis teistes eluvaldkondades energial voolata. Kui teed midagi, mis tekitab sinus positiivse emotsiooni, siis sedasama emotsiooni kiirgab vastu kogu universum.
3. Märka! Näe inimesi enda ümber. Kõik nad on sinu elus põhjusega. Kõik nad peegeldavad sulle sind ennast. Kui ärritud, vaata enda sisse. Kui sind ümbritsevad rõõmsad ja õnnelikud inimesed, siis leiad need tunded ka enda seest.

Täna on põhjust vaadata ka juba järgmise aasta poole ning mõelda, milliseid oskusi tahan endas arendada ning mida uut oma ellu lubada?

Jaanuaris tahan osaleda ühel koolitusel väljaspool Eestit, mis lubab mul tuua siia uusi tuuli uudse teraapia näol. Olen ammu tundnud, et peaksin tegelema inimeste aitamisega just nõustamise teel. Selle koolituse läbimine annab mulle võimsa tööriista ning ma plaanin seda kindlasti kasutada.
Edasi tegelen kindlasti klaverimängu ja tantsimisega. Need on mulle nii palju andnud, eelkõige järjepidevust ja usku enesesse. Ma suudan kõike, mida valin ette võtta.
Mahu Loomekeskuse Tallinna pesa avab kindlasti uksed aastal 2010. Ideid on nii palju ja tegijaid tuleb järjest juurde, need lihtsalt tuleb tööle rakendada.
Tahan kindlasti ka reisida. Sel aastal ma seda ei teinud, kuid olen avastanud, et reisimine aitab mul end tasakaalus hoida. Minu jaoks on oluline saada aegajalt eemale ja lihtsalt olla ning vaadata asjadele hoopis teise nurga alt.

Kokkuvõtteks - võtan vastu kõik hea, mis mu ellu tahab tulla ning läbin kõik õppetunnid, mis on mulle vajalikud. Olen tänulik kõige eest oma elus ning elan hetkedes, sest just neist koosnebki meie elu.
* Ülal pildil hetk DanceAct Practice Night Christmas 2009-lt - minu jaoks märgilise tähtsusega - üle aastate taas laval (võtab kenasti kokku mu selle aasta saavutused)

No comments:

Post a Comment