Tuesday, February 2, 2010

Mõtted

spottedcanary.com

Interneti avarustes seigeldes jäi mu pilk peatuma ühel armsal märkmikul. Vaatasin ja imetlesin ning lugesin teksti, mis oli üle kahe lehe kirjutatud:

"Ma loodan, et päevad on kerged ja hetked viibivad kaua, juhtides sind sinna kuhu sa soovid minna. Kui sa seisad silmitsi VALIKUGA... ja sul tuleb valida, siis ma loodan, et sa valid selle, mis sulle kõige rohkem korda läheb. Kui üks uks avaneb ning teine sulgub, sa jätka oma rada kuni leiad vikerkaare, ja kui väljas on külm... näita maailmale oma NAERATUST.
Kuid kõige rohkem soovin ma, et see elu on kõik mida sa soovid... ja et su unistused on SUURED... su mured jäägu tühisteks... sa ei pea taluma rohkemat kui suudad... ja kui sa oled jõudmas sinna kuhu sa teel oled, tea, et on keegi kes SIND ARMASTAB! Selline on mu soov!"

Just sellise teate sain ma täna õhtul. Ja isegi kui ma tean, et see ei olnud kirjutatud mulle mõeldes, võtan ma selle tänutundega vastu. Aitäh selle taipamise eest, et meis kõigis on vajalik tarkus olemas ning selle sõnumi edastamiseks ei pea olema vaimselt valgustunud või selgeltnägija. Me kõik suudame öelda armsatele inimestele kui väga me neist hoolime, neid armastame ja nendega koos rõõmu tunneme. Ja kui ei suuda öelda, siis mõelda ikka julgeme...


No comments:

Post a Comment